Thursd Online Trade Fair opnieuw schot in de roos

Thursd Online Trade Fair opnieuw schot in de roos

De tweede editie van de Thursd Online Trade Fair is afgelopen. Organisatoren en de veertig deelnemers kunnen met een trots gevoel terugkijken op een geslaagd online evenement. TOTF2021 Winter Edition op www.thursd.com is enorm goed bezocht. De standhouders hebben zich optimaal en wereldwijd getoond aan bloemisten, kwekers en handelaren.

Diverse veredelingsbedrijven, waaronder Dümmen Orange, Royal Van Zanten, Deliflor, Syngenta, Roses Forever en De Ruiter, toonden hun topnoviteiten voor 2021. Ook kwekers(groepen) zoals DecoFresh, Decorum, VG Orchids, Marjoland en Tesselaar Alstroemeria lieten zich uitgebreid zien op deze online beurs, net als handelspartijen zoals Coloríginz, Farm Direct en Adomex. Verder presenteerde de verpakkingsindustrie zich met onder andere Pagter Innovations, Koen Pack en Van Nifterik Holland. En er was mogelijkheid voor een leerzaam bezoek aan MPS, en Floweracademy en Helicon.

De hele wereld volgt Thursd
Net als tijdens de eerste Thursd Online Trade Fair, was er weer een enorme boost in het aantal bezoekers van de Thursd-website. "We hebben de standhouders gevraagd zelf ook volop mee te doen. Delen is tenslotte vermenigvuldigen", aldus managing editor Marcel de Romph. "Daarin ondersteunden we iedereen met raad, daad en een op-maat-gemaakte mediakit. We zagen de enorme engagement daardoor ook op alle sociale media terug. Zo profiteert iedereen van elkaar."

Deze online engagement overstijgt de coronaperiode, want online beurzen zijn straks niet meer weg te denken. En Thursd loopt hierin voorop met deze online trade fair. Een trend die zeker een vervolg gaat krijgen, want er is voor elk seizoen aandacht nodig voor bijzondere bloemen, planten en designconcepten. Geďnteresseerden in onze voorjaars- en zomerbeurs kunnen nu al contact met ons opnemen voor meer informatie.

Thursd bereikt de juiste mensen
De mensen en bedrijven die op Thursd staan of worden genoemd, zoals kwekers, veredelaars, handelaren, influencers en floral designers, delen massaal de verhalen op hun eigen sociale kanalen. Op deze manier bereiken zij veel mensen die vervolgens weer naar Thursd gaan om meer te weten te komen. Door het grote internationale bereik profiteert zo iedereen op Thursd van elkaars bereik.

De hele beurs blijft online staan
Het mooie van een online beurs is dat je na afloop niet alles hoeft af te breken. Alle veertig stands van de Thursd Online Trade Fair 2021 blijven online zichtbaar. Kijk op deze link.

De bezoekers van de Thursd-website komen uit 87 landen, waarvan de VS, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk voor ruim 70% van de bezoekers zorgen.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel