Ridder optimaliseert service in Noord-Amerika

Ridder optimaliseert service in Noord-Amerika

Ridder kondigt een strategische reorganisatie aan binnen zijn Noord-Amerikaanse serviceafdeling, gericht op het vergroten van de klanttevredenheid en operationele efficiëntie. Deze beslissende stap onderstreept Ridder's toewijding aan het leveren van eersteklas service en ondersteuning aan zijn gewaardeerde klanten, aldus het bedrijf.

Onder de nieuwe organisatiestructuur heeft Corey Jubenville de rol van North American Service Manager op zich genomen. "In deze centrale positie zal Jubenville visionair leiderschap bieden en toezicht houden op een naadloze integratie van servicemonteurs en technici uit Canada en de Verenigde Staten in één samenhangende eenheid. Verwacht wordt dat deze strategische afstemming de dienstverlening in Noord-Amerika zal optimaliseren", zo laat Ridder weten.

Bovendien is Philip Woody gepromoveerd tot Lead US Service Engineers. Woody zal aan het roer staan van de US Service Engineers en zal gestroomlijnde communicatie- en projectmanagementinspanningen binnen het team faciliteren. "We zijn ervan overtuigd dat deze reorganisatie ons vermogen om aan de verwachtingen van de klant te voldoen en te overtreffen aanzienlijk zal vergroten", aldus Wil Lammers, Managing Director Americas bij Ridder. "Door onze middelen en expertise te consolideren onder het bekwame leiderschap van Corey en Woody, zijn we gepositioneerd om ongeëvenaarde servicekwaliteit en reactievermogen te bieden."

Bron:

Deel artikel