Rebranding na overname Bakker Logistiek

Rebranding na overname Bakker Logistiek

STEF Nederland kondigt vandaag de succesvolle voltooiing aan van de rebranding na de overname van Bakker Logistiek. Deze rebranding markeert een belangrijke mijlpaal in de groeistrategie van STEF Nederland en benadrukt de volledige integratie van beide bedrijven. Dankzij deze gerichte uitbreiding heeft STEF Nederland haar marktpositie verder versterkt en dienstenportfolio uitgebreid.

Alle bedrijfspanden en vrachtwagens van Bakker Logistiek dragen nu de naam STEF. Ook de digitale kanalen zijn overgezet. Naast de visuele veranderingen ondergaat de organisatie een interne herstructurering: STEF Nederland zal voortaan opereren in vier business units: Supply Chain, Nationaal Transport, Internationaal Transport en Winkeldistributie.
 
"Met deze overname brengen we twee complementaire bedrijven samen. Bakker Logistiek excelleert in opslag, verpakking en internationale distributie van voedingsmiddelen, terwijl STEF Nederland toonaangevend is in het transport daarvan. Door deze krachten te bundelen kunnen we klanten een totaaloplossing bieden: vanaf het moment dat hun producten de productiehal verlaten tot aan de levering bij de eindgebruiker, nemen wij hen alle logistieke zorgen uit handen," aldus Jan Prins, Algemeen Directeur van STEF Nederland.
 
STEF Nederland richt zich op de logistieke en transportsector, met een focus op de voedselvoorziening in Nederland en daarbuiten. Als onderdeel van de STEF Groep, een internationaal opererend bedrijf, kan STEF Nederland gebruikmaken van lokale kennis en wereldwijde middelen. Hierdoor kan het bedrijf oplossingen aanbieden die aansluiten bij de diverse eisen van de voedingsindustrie. Met een breed pakket aan transport-, logistiek- en verpakkingsdiensten, ondersteund door technologische systemen, richt STEF Nederland zich op het leveren van producten waarbij aandacht is voor kwaliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid.

Bron:

Deel artikel