Nieuwe look Greenservice
Geplaatst op 25 oktober 2022
De nieuwe huisstijl van Greenservice bestaat uit een nieuw fris logo, een nieuwe uitstraling én een nieuwe pay-off: ‘The Future is Green’. Greenservice draagt bij aan een toekomstbestendige wereld en kiezen, waar mogelijk, bewust voor een duurzame teelt. Daarin werkt het samen met kwekers en andere ketenpartners. Samen streven ze naar een gezond evenwicht tussen economische, ecologische en sociale belangen.
Verschuiving in directie
Behalve een nieuwe huisstijl en website, heeft er bij Greenservice dit jaar ook een verschuiving in de directie plaatsgevonden. Na 18 succesvolle jaren naast Ronald Hoogland, is Kees Havenaar begin dit jaar teruggetreden. Zijn plek is ingevuld door Ed Heemskerk, die sindsdien mede-eigenaar en directielid is van het bedrijf. “Greenservice is vanaf het allereerste begin gegaan voor een eerlijke en betrouwbare manier van zaken doen. Tot op de dag van vandaag werpt dit zijn vruchten af en kunnen wij zeggen dat we woord hebben gehouden”, aldus Ronald Hoogland.
Greenservice
Greenservice importeert en exporteert kwalitatief hoogstaand snijgroen en werkt met kleinere voorraden. Het richt zich op iedereen die op welke manier ook bloemenhandel bedrijft, zoals exporteurs, bloemisten, groothandels en lijnrijders. Je vindt Greenservice in het hart van de Nederlandse bloemen- en plantenwereld: op het terrein van bloemenveiling FloraHolland in Aalsmeer.