Pelargonium Long Life

Pelargonium Long Life

Vlak voordat het perkgoedseizoen losbarst introduceert Kwekerij Bergcamp met trots hun nieuwe B2B merk: Pelargonium Long Life. Long Life staat voor de kennis en kunde die al ruim 45 jaar lang is opgebouwd. Met Long Life spreekt Bergcamp vertrouwen uit in het assortiment, de goede houdbaarheid in het schap en het lange consumenten plezier tot wel 6 maanden.

Met een tray Pelargonium Long Life én een verse Long Life smoothie bezoekt Sander Burger van  Bergcamp vandaag en morgen diverse klanten.  Walter van den Berg: “Gaaf om Long Life te kunnen laten zien. De liefde voor ons vak en de passie voor onze planten hebben wij een naam gegeven. Met als focus het gezonde en lange leven voor de plant. Met de smoothie gemaakt door NON uit De Lier gunnen wij een gezond en vitaal leven ook aan onze klant”.

Naast de ervaring, een jarenlange selectie van sterke, rijkbloeiende en goed vertakkende rassen, zorgt Bergcamp ervoor dat de planten de rust en ruimte krijgen om tot bloei te komen. Daarnaast besteden zij al jarenlang aandacht aan houdbaarheidstesten om de consumentenfase te verlengen. Deze kenmerken samen zorgen ervoor dat er Pelargoniums gekweekt worden die -met een beetje liefde en aandacht van de consument- maar liefst 6 maanden lang kleur en vrolijkheid geven.

Vanaf volgende week levert Bergcamp de eerste Pelargoniums uit met het nieuwe Long Life uitstraling op de pot. Het doel van Bergcamp is hierbij: De consument verliefd maken op het product.

 

Bron:

Deel artikel



Meest gelezen