'Footprint versterkt reputatie van bedrijf'

'Footprint versterkt reputatie van bedrijf'

De vraag naar duurzame producten groeit en consumenten, retailers en overheden willen bewijs zien dat jouw bedrijf duurzaam werkt. Door jouw footprint te berekenen, kun je dit bewijs leveren. "Met het inzicht in jouw footprint, ben je in staat om gerichte acties te ondernemen om jouw impact op het milieu te verminderen en te werken aan een toekomstbestendige bedrijfsvoering", zo geeft Greenhouse Sustainability aan op LinkedIn.

Bovendien kun je met een berekende voetafdruk laten zien dat je serieus met duurzaamheid bezig bent, geeft het bedrijf aan. "Dit versterkt de reputatie van jouw bedrijf en product en biedt nieuwe kansen. Met de Flori Footprint Tool van Greenhouse Sustainability kan iedereen zelf de berekening uitvoeren." De Flori Footprint Tool van Greenhouse Sustainability is officieel erkend door het Floriculture Sustainability Initiative (FSI), waardoor deze volgens FSI voldoet aan de criteria van de Floriculture Product Environmental Footprint Category Rules (FloriPEFCR).

Bekijk de post

Bron:

Deel artikel