Rebranding voor debo
Geplaatst op 01 september 2023
Debo legt haar focus nu volledig op het ontwikkelen van software en high-end websites specifiek voor de Food & Agri-sector. "Onze groei en evolutie in de afgelopen jaren hebben ons geleid naar deze specialisatie. Samen met ons team en onze klanten willen we bouwen aan successen en een gezond, toekomstgericht eco-systeem," zegt Harm Koningen, mede-eigenaar van debo.
Het nieuwe logo van debo weerspiegelt de kernwaarden en ambities van het bedrijf. Het symbool staat voor een kloppend eco-systeem waarbij alle onderdelen samen één geheel vormen. Het ontwerp is dynamisch, wat duidt op een bedrijf in beweging en met een sterke drive. In het logo zie je de kernwaarden fun, groei, grenzeloos, gewoon doen en samen terugkomen. Hoe? Daarvoor moet je team Debo gaan volgen, hun verhaal zegt genoeg.
De kleuren zijn zorgvuldig gekozen: positief groen dat moderniteit en frisheid uitstraalt, en navy blauw dat staat voor kwaliteit, ervaring, deskundigheid en betrouwbaarheid. Deze kleurencombinatie geeft ook een knipoog naar de Food & Agri-sector., waar debo haar expertise inzet. Het symbool staat voor een kloppend eco-systeem waarbij alle onderdelen samen een dynamisch geheel vormen. "De overstap van 'deboprojects' naar 'debo' is niet alleen een naamswijziging. Het is compacter, sterker en duidelijker. Het vertegenwoordigt wie we nu zijn en waar we naartoe willen," voegt Dennis Kaijser, mede-eigenaar bij debo toe. Daarbij geeft Dylan Baars, mede-eigenaar en CTO aan dat er nog veel kansen liggen op technologisch vlak in de Agri-sector. Samen met zijn team aan developers transformeren zij codes in geniale oplossingen.
Debo, voorheen bekend als deboprojects, is een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen van software en high-end websites voor de Food & Agri-sector.. Met een toegewijd team en een duidelijke visie streeft debo ernaar om samen met haar klanten te bouwen aan successen en een duurzame toekomst.
Meer nieuws