‘Schoonheid die blijft’

‘Schoonheid die blijft’

Deze week lanceert Orchidee Nederland haar nieuwe campagneboodschap: ‘Schoonheid die blijft’. Orchideeën staan bekend om hun stijlvolle karakter, diversiteit en vooral hun lange houdbaarheid. Met deze nieuwe boodschap en aansluitende promotiecampagne, speelt de collectieve promotieorganisatie in op de unieke kwaliteiten van orchideeën. Kies je voor een orchidee, dan kies je voor een iconische en onderhoudsarme plant, waar je weken - vaak zelfs maanden - van kan genieten.

De campagneboodschap zal naar voren komen in internationale marketingactiviteiten, waaronder shopperactivaties, consumentenevents, en op eigen inspiratiekanalen. Met deze activiteiten willen orchideeënkwekers consumenten de schoonheid en diversiteit van orchideeën laten zien en vooral meegeven dat je erg lang plezier hebt van de plant. Met een orchidee heb je eigenlijk een bloemenpracht die weken- tot maandenlang staat.

Inspiratie- en promotiemateriaal
Met de collectieve promotie van Orchidee Nederland worden jaarlijks miljoenen consumenten bereikt in Nederland, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en daarbuiten. Als onderdeel van deze nieuwe internationale campagne, is op het platform www.orchidsinfo.eu onder meer informatie te vinden over de verzorging van orchideeën, de verschillende variëteiten, de diversiteit in toepassingsmogelijkheden en gebruiksgemak. Voor consumenten interessant, maar ook voor de handel is via Vakhandel waardevolle inspiratie en promotiemateriaal te downloaden, zoals sfeerfotografie en verzorgingsgidsen.

Kijk voor meer informatie en inspiratie op Instagram @orchidsinfo en op de Facebookpagina’s @OrchidsInfo, @OrchidsInfoUK, OrchidsInfoDE, OrchidsInfoFR.
    
(Foto: Orchidsinfo.eu)

Bron:

Deel artikel